Закарпатська "Лужанська-7" стала переможцем всеукраїнського конкурсу торгових марок

Випередивши при цьому відомі «Миргородську», «Моршинську», «Боржомі», «Evian» та інші розкручені бренди.

Закарпатська "Лужанська-7" стала переможцем всеукраїнського конкурсу торгових марок

За результатами дослідження громадських уподобань 2016 року в рамках щорічного всеукраїнського конкурсу торгових марок «Фаворит успіху» перше місце в категорії «Мінеральні води» посіла «Лужанська -7» (ТОВ «Маргіт») із переможним статусом «Фаворит експертів», перевершивши відомі «Миргородську», «Моршинську», «Боржомі», «Evian» та інші розкручені бренди.

Конкурс «Фаворит успіху» проводився вже вчотирнадцяте. Дослідження суспільних уподобань тривало протягом усього минулого року, з січня по грудень, у майже шести сотнях категорій ринку народного споживання. В його опитуваннях узяли участь понад 35 тисяч осіб із усіх регіонів України.

На 14-й церемонії нагородження, яка відбулася 8 червня у Києві, вручили нагороди понад п’ятдесяти торговим маркам товарів і послуг у різних категоріях. На урочистостях із цієї нагоди зібралися як «винуватці» торжества, так і відомі в Україні люди з числа діячів науки, культури, мистецтва, бізнесу.

Слід зазначити, що рейтинг «Фаворит успіху» є некомерційним, за участь у ньому не передбачені грошові внески, а результати опитувань та висновки експертів публікуються у вільному доступі. Переможців визначають три групи експертів: експертне журі (з професійних галузевих спеціалістів різного профілю), журі успішних людей (публічні й відомі люди в Україні) та безпосередньо журі споживачів, які вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в інтернеті, на сайті FAVOR.com.ua. Конкурс «Фаворит успіху» відбувається без попередніх заявок, його учасником стає будь-яка торгова марка, що присутня на ринку товарів та послуг, продукованих в Україні. Саме тому перемога в цьому рейтингу свідчить про найбільш об’єктивну оцінку споживачами того або іншого товару чи послуги.

Відрадно, що улюблена краянами «Лужанська-7» стала тим брендом, який користується найбільшим попитом і серед усіх українських споживачів.

19 червня 2017р.

Теги: мінеральна вода, Лужанська, фаворит

Трьохсотлітній Боронявський монастир має свої таємниці
/ 1Михайло Сачко: "Заспівати можна й під фанеру, а в танці тебе видно як на долоні"
Різьбяр із Ужгорода презентував власні роботи в Одесі
У 88 – на трудовому посту
Такий бажаний "безвіз". Що, де, як і коли
Рятівник дитячих сердець
Самшит на Закарпатті потерпає від небезпечного шкідника
/ 4Три століття Марії-Терезії
26-й випуск серії "Між Карпатами і Татрами" присвятили творчості Петра Скунця
Нова форма для нашої освіти
Цьогоріч на Закарппатті має вродити все
/ 2Далеке і близьке життя Дезидерія Петнегазі
Закарпатці спільно зі словаками розробили концепцію велошляхів
Майже третина водопровідних мереж Закарпаття – в аварійному стані
Володимир Козловський: "Моя мета - потрапити на Олімпіаду в Токіо"
У деяких сім'ях пекли стілки пасочок, скільки членів родини
Зимовий туристичний сезон на Закарпатті вдався
Площа унікальної кизилової плантації, що на Виноградівщині, щороку меншає
Альфа і омега Августина Волошина
В Ужгороді видали "Словариць" з діалектним багатством Синевирської Поляни
/ 1"Жандарми зв'язували мені руки-ноги і, повісивши вниз головою, били кийками по підошвах..."
В Ужгороді готують книжку, базовану на альбомах, знайдених на горищі будинку в Ужгороді
В Ужгороді вийшла друком книжка про посилення репресій проти мешканців Закарпаття на завершальному етапі його радянізації
Петро Шолтес: "Малюючи, завжди імпровізую, а моїм пензлем керують муза, почуття, інтуїція"
/ 1Тарас Данилич. Митець, що вийшов із народу, але залишився разом з ним
» Всі записи